Ryhmätoiminta

Isäryhmä, Päiväkeskus Muikku (Sotilaspojankatu 7, 57100 Savonlinna)
To 6.6. klo 14.00 alkaen

Tervetuloa mukaan isäryhmään!

Päiväkeskus Muikussa käynnistyy isäryhmä yhteistyössä Erityisesti isä -toiminnan kanssa. Ryhmä on ammatillisesti ohjattu vertaistukiryhmä isille, joiden elämän varrella päihteet ovat aiheuttaneet haasteita vanhemmuuteen.

Lisätietoja ryhmästä:

Ida Leminen, ohjaaja
ida.leminen@etelasavonha.fi

Vili Ronkainen, ohjaaja
vili.ronkainen@etelasavonha.fi

Sampsa Hatakka, asiantuntija, Erityisesti isä -toiminta
sampsa.hatakka@kirkkopalvelut.fi

Lasinen lapsuus -ryhmä, Kuopio
13.8. – 1.10.24 tiistaisin klo 17–19, Niiralankatu 25, 70600 Kuopio (sisäänkäynti Salen vierestä, vasemmalta)

Tuntuuko, että lapsena koettu vanhempien liiallinen alkoholinkäyttö varjostaa omaa hyvinvointiasi ja arkeasi? Lasinen lapsuus -ryhmä tarjoaa mahdollisuuden käsitellä omia lapsuuden kokemuksiaan ja ajatuksiaan toisten samankaltaista kokeneiden kanssa.

Syksyllä 2024 Kuopiossa alkaa Lasinen Lapsuus -vertaistukiryhmä aikuisille. Ryhmässä jaamme ajatuksia ja löydämme selviytymiskeinoja yhdessä.

Ryhmän järjestää Erityisesti isä -toiminta & Kuopion ensikotiyhdistys ry, yhteistyössä A-klinikkasäätiön Lasinen lapsuus / Fragile childhood -toiminnan kanssa.

Lisätietoja ryhmästä:
suvi.kovalainen@kirkkopalvelut.fi
anni-maria.sundgren@kuopionensikoti.fi

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 6.8. mennessä!

Erityisesti isä -toiminnan isäryhmä, Mikkeli

Mikkelissä käynnistyy syyskuussa uusi Erityisesti isä -toiminnan isäryhmä. Ryhmästä antaa lisätietoja Sampsa Hatakka, p. 040 751 4941, sampsa.hatakka@kirkkopalvelut.fi